Društvena odgovornost
U kompaniji McCain društvena odgovornost predstavlja strateški prioritet već godinama, što je u skladu sa našom globalnom vizijom: “McCain: Sve je dobro: dobra hrana-dobri ljudi-dobro društvo u kojem se ljudi dobro osećaju”. Godine 2008, kompanija McCain Continental Europe je napravila niz značajnih koraka u oblasti zaštite životne sredine, hrane i ljudskih resursa. To je vidljivo načelo naše strategije u smislu društvene odgovornosti.
Program “Od polja do tanjira” 2012-2016 godine
- PROMOCIJA ODRŽIVE POLJOPRIVREDE
- NAŠA MISIJA: PROIZVODNJA KROMPIRA SA MINIMLANIM POSLEDICAMA NA ŽIVOTNU SREDINU
Zemlja: 20% manje upotrebe pesticide po toni dobijenog krompira
Voda: Uvođenje mernih sistema za smanjenje potrošnje vode
Vazduh: Smanjenje emisije CO2 i transportnog rastojanja između uzgajivača krompira i naših fabrika.
Polje krompira: Dobra poljoprivredna praksa omogućava da je naš krompir sertifikovan 100% (globalna GAP ili ekvivalent).
- BRIGA ZA ŽIVOTNU SREDINU KROZ NAŠU KOMPLETNU PROIZVODNJU
- NAŠA MISIJA: “proizvoditi više sa manje sredstava”
Energija:nastavak smanjenja, prema kojima je, u poređenju sa godinom 2012, potrošeno 20% manje energije.
Voda: Posle početnog smanjenja potrošnje vode od 12% od 2005-2012 godine, beleži se dalje smanjenje potrošnje za 5%.
CO2: Smanjenje emisije CO2 za 30% i smanjenje 750.000 km transportnih kilometara godišnje za prevoz gotovih proizvoda.
Ambalaža: ambalaža svih naših maloprodajnih proizvoda je urađena od materijala koje možemo reciklirati.
- PROMOCIJA ZDRAVLJA
- NAŠA MISIJA: PROIZVODI KOJE NUDIMO POTROŠAČIMA MORAJU ISPUNJAVATI STROGE KRITERIJUME KOJI SE ODNOSE NA PREHRANU
Masti: Smanjenje količine nezasićenih masnih kiselina za 0.6% u svim proizvodima od krompira koje proizvodi kompanija McCain.
Masti: asortiman proizvoda sa 50% manje masnoće nakon kuhanja
kojima se, posle pripreme, nalazi 50% manje masti.
So: Smanjenje količine soli za 0,5 g na 100g u svakom proizvodu od krompira kompanije McCain.
Sastav: Isključivo prirodni sastavi za naše recepte i pripremu krompira , bez laktoze i glutena.
Komunikacija: Transparentna i otvorena komunikacija sa svim našim klijentima i potrošačima.
- ODGOVORAN POSLODAVAC VODI BRIGU O DALJEM RAZVOJU SVOJIH ZAPOSLENIH
- NAŠA MISIJA: OSIGURATI OPTIMALNE USLOVE ZA RAD
Bezbednost: Osiguranje maksimalne bezbednosti u svim našim fabrikama i očuvanje TIR <1, što nas svrstava među najbolje kompanije ovog sektora u svetu.
Razvoj: Razvoj potencijala i sposobnosti naših zaposlenih, pri čemu se za osposobljavanje utroši najmanje 3,0% ukupne zarade svakog zaposlenog.
Nagrađivanje: razvoj pravičnog programa nagrađivanja i razvoja karijere naših zaposlenih radnika.
Zdravlje: Promovisanje dobre ishrane i aktivnog načina života među našim zaposlenima.
- NAŠA KOMPANIJA JE BLIZU
- NAŠA MISIJA: UZ POMOĆ SVEOPŠTE DOSTUPNOSTI KROMPIRA, OBEZBEDITI HRANU ZA UGROŽENI DEO SVETA
Saradnja sa lokalnim faktorima u organizaciji. Distribucija naših proizvoda tim ljudima. Razvoj projekta u vezi pripreme krompira. Održiva hrana za ugroženi deo stanovništva.